Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí ve Velehradě a okolí

P Ú S Č P S N
1 2
Sběr šatstva a dalších věcí pro Diakonii Broumov jaro 2024
3
Sběr šatstva a dalších věcí pro Diakonii Broumov jaro 2024
4
Sběr šatstva a dalších věcí pro Diakonii Broumov jaro 2024
5
Sběr šatstva a dalších věcí pro Diakonii Broumov jaro 2024
6
Beseda u cimbálu na Velehradě
Očkování proti vzteklině jaro 2024
Malby Barbory Dohnalové - Cesty
7
8
Letní příměstské tábory pro děti z mateřských škol
9 10 11 12 13 14
15
Workshop Florárium - domácí mini zahrádka
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Pietní akt a Stavění máje 2024
1 2
Beseda o dotacích pro občany s MAS Buchlov
3 4 5
Lidová slavnost k poctě Mons. Jana Šrámka 2024
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Úřední deska > Výběrové řízení - účetní obce Velehrad

Výběrové řízení - účetní obce Velehrad



Vyvěšeno: 14. 6. 2018
Sejmuto: 29. 6. 2018

Obec Velehrad

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Obec Velehrad se sídlem Hradišťská 231, 687 06  Velehrad prostřednictvím starosty obce (podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů)

vyhlašuje výběrové řízení č. 1/2018 na pozici

účetní obce

Místo výkonu práce: Velehrad

Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou

Předpokládaný termín nástupu:  1. 9. 2018 nebo dle dohody

Platové zařazení: 10. platová třída, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č.222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě.

Požadované vzdělání: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru

Požadavky na uchazeče:

  • znalost problematiky hospodaření územně samosprávných celků (v oblasti účetnictví, rozpočtu, daní, personální a mzdová agenda)
  • velmi dobrá znalost práce na PC (Office, Windows, Excel, Internet)
  • organizační a komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, důkladnost, spolehlivost a samostatnost
  • znalost zákona č.563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
  • znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
  • znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění
  • znalost zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a zákona č.134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek
  • obecná znalost občanského zákoníku a zákoníku práce

Výhoda:

Zkoušky odborné způsobilosti v oboru, praxe v oboru, praxe ve státní správě či samosprávě. Praxe v nakládání s veřejným majetkem a v oblasti evidence majetku.

Stručná charakteristika vykonávané činnosti:

Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky, vedení personální a mzdové agendy, zpracování mezd, vedení evidence majetku obce. Zpracování daňových přiznání. Tvorba, sledování a kontrola plnění rozpočtu obce, rozpočtových opatření, zpracování závěrečného účtu. Zpracování účetních výkazů, statistických výkazů, kontrola výkaznictví příspěvkových organizací. Příprava veřejnoprávních smluv pro poskytování dotací, kontrola a vyúčtování přijatých i poskytnutých dotací, příprava podkladů pro zpracování veřejných zakázek.

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:

-státní občan ČR, příp.cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let

-plná svéprávnost, bezúhonnost

-ovládání jednacího jazyka

 

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče/uchazečky:

-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu

-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

-telefonní kontakt, e-mailová adresa

-datum a podpis

 

Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:

-životopis včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech

-výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší 3 měsíce

-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání ekonomického směru

-motivační dopis

 

Lhůta pro podání přihlášky:      do 29. 6. 2018

 

Způsob podání přihlášky:

-písemně na adresu: Obec Velehrad, Hradišťská 231, 687 06  Velehrad

-osobně na podatelně obecního úřadu, Hradišťská 231, 687 06  Velehrad

 

Obálku označte: „Výběrové řízení-účetní obce“

 

Informace podá starosta obce Mgr. Aleš Mergental, tel. 776 164 538

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, rovněž si vyhrazuje právo žádného z účastníků nevybrat.

Mgr. Aleš Mergental, starosta obce Velehrad

 

Výběrové řízení účetní obce Velehrad.pdf

Přihláška do výběrového řízení.docx

souhlas se zpracováním osobních údajů

Přílohy:


Zpět na přehled
Naposledy změněno: 14. 06. 2018 15:26